* ♣ همزبونه تنهایی ها ♣ *

همزبونه تنهایی ها 15ساله شد... دلم هنوز روشنه ...

* ♣ همزبونه تنهایی ها ♣ *

همزبونه تنهایی ها 15ساله شد... دلم هنوز روشنه ...

تنها یادگار

 دلم میخواد گریه کنم
اما اشکم در نمی اد
دلم می خواد پیشت با شم
اما تو اینو نمی خوای
دلم میخواد بهم بگی    بهم بگی  دوستم داری
اما تو اینو نمی گی
چونکه تو دوستم نداری
دلم می خواست پیشم بودی
حتی یه مدت کوتاه
دلم می خواست با من بودی
هر چند که خواستم نا بجا ست
دلم میخواد ببینمت
ولی نمیتونم دیگه
هر کی باشم هر جا باشم
دلم به سمت تو می اد
نمی دونم چی شد یه هوو
طوفان زدش به عشقمون
اما هنوز می گم بهت
دوستت دارم عاشقتم
شاید دیگه نبینمت
بشم یه وقت مزاحمت
اما اینو یادت باشه  ::::::::
یه یادگار دارم ازت

مهمانی

      اون روزا ما دلی داشتیم 
واسه مردن  جونی داشتیم                           
       واسه مردن کسی بودیم  
کاری داشتیم پاییز و بهاری داشتیم

 تو سرا ما سری داشتیم 
عشقی و دلبری داشتیم 

کسی امد که حرف عشق رو  با ما زد 
   دل ترسوی ما هم دل به دریا زد                                                                           به یک دریای توفانی دل ما رفته مهمانی 
  جه دوره ساحلش از دور پیدا نیست

یه عمری راهه و در قدرت ما نیست 
باید پارو نزد  وا داد   باید دل رو به دریا داد

خودش می بردت هر جا دلش خواست 
به هر جا برد بدون ساحل همون جاست

به امیدی که ساحل داره این دریا 
به امیدی که اروم میشه تا فردا

به امیدی که این دریا فقط شاه ماهی داره 
به عشقی که نیمیبینی شبهاشو بی ستاره          

   {  دل ما رفته مهمانی      به یک دریای طوفانی}