* ♣ همزبونه تنهایی ها ♣ *

همزبونه تنهایی ها 15ساله شد... دلم هنوز روشنه ...

* ♣ همزبونه تنهایی ها ♣ *

همزبونه تنهایی ها 15ساله شد... دلم هنوز روشنه ...

یا صاحب الزمان ادرکنی


 


شما که سرور مایی
                            چرا  رخ نمی نمایی
                                                      یا اباصالح کجایی؟




!!!نگاه بی ستاره!!!

نگاه بی ستاره
نگاهم بازم به اسمونه اما نگاهم پی ستاره ها نیست

نگاهم به دنبال نگاه توست همان نگاه گرم و مهربان
همان نگاهی که باران را به یاد من می اورد

همان نگاهی که بهار را به یاده من اورد
همان نگاهی که به بهار و بهار بودن معنا داد

همان نگاهی که خزون را از یادم برد
همان نگاهی که پر از حرفهای نگفته است

همان نگاهی که همزبون تنهای منه



بدمینتون!!!




      
اینم  سالن بدمینتون آتن ۲۰۰۴













به باغ همسفران

صدا کن مرا صدای تو خوب است

صدای تو سبزینه ی ان گیاه عجیبی است

که در انتهای صمیمیت حزن می روید

در ابعاد این عصر خاموش

من از تنصیف در متن ادراک یک کوچه تنها ترم

بیا تا برایت بگویم چه اندازه تنهایی من بزرگ است

و تنهایی من شبیخون حجم ترا پیشبینی نمی کرد

بیا زندگی را بدزدیم ان وقت

میان دو دیدار قسمت کنیم

بیا با هم از حالت سنگ چیزی بفهمیم

بیا اب شو مثل یک وازه در سطر خاموشی ام

بیا ذوب کن در کف دست من جرم نورانی عشق را

در این کوچه ها که تاریک هستند

من از حاصل ضرب تردید و کبریت می ترسم

من از سطح سیمانی قرن می ترسم

بیا تا نترسم من از شهر هایی که خاک سیاهشان

چراگاه جرثقیل است

مرا خواب کن زیر یک شاخه دور از شب اصطکاک فلزات

اگر کاشف معدن امد صدا کن مرا

و من در طلوع گل یاسی از پشت انگشت های تو بیدار خواهم شد

و ان وقت

حکایت کن از بمبهایی که من خواب بودم و افتاد

حکایت کن از گونه هایی که من خواب بودم و تر شد

بگو چند مرغابی از روی دریا پریدند

در ان گیروداری که چرخ زره پوش از روی رویای

کودک گذر داشت

قناری نخ اواز خود را به پای چه احساس اسایشی بست

بگو در بنادر چه اجناس معصومی از راه وارد شد

من مثل ایمانی از تابش استوا گرم تدا در سر اغاز یک باغ

خواهم شنید

سپهری





 

رفیق نیمه راه نیستم

یادته؟  یادته گفتی  اگه راستشو بگی  تا آخرش باهاتم   نمیخوام 
قولتو به یادت بیارم   یادته؟ منم بهت قولی داده بودم یادته؟
نمیدونم دیگه با چه رویی صداتو بشنوم  از خودم خیلی شرمم  اومد
خییییلی   

شبها تو آسمون دیگه ستارتو نمی بینم  ستاره های دیگه میگن تو
دلت گرفته !!  دلت از من گرفته  میدونم  میدونم چی میگی
دیگه شبها  به آسمون نگاه کردن هم منو آروم نمی کنه  چون تو
ستارمو نمی بینی   یادته روز قبل از تولدم بهم تبریک گفتی

{مهمترین و سخت ترین مشکل یا ارزش تودوست داشتن اینه که
بتونی به طرف مقابلت ثابت کنی که دوستش داری }
دوست داشتن تو خیلی وقته که بهم ثابت شده
اما مثل اینکه علاقه ء من بهت ثابت نشده
شاید هم دیگه حنای من پیش تو رنگی نداشته باشه
وقتی عشق به نفرت تبدیل میشه  وقتی علاقه تو دل میمیره
وقتی لبخندی رو لبت نمیاد   وقتی فاصلهء بین من و تو بیشتر و
بیشتر میشه    نتیجش   فراموشی      مرگ احساس!!
{تو مگه قسم نخوردی ؟ دلمو تنها  نزاری روبروم نشستی اما
از غریبه کم نداری   روبروی من نشستی   توی چشم تو ستاره
از صدای تو شنیدم که دلت دوستم نداره
دل تو تو آسمونا من به دنبال دل تو   تو به دنبال ستاره
من به  یاد قسم تو
تو مگه قسم نخوردی دلمو تنها نزاری  هرگز از روز جدایی
سخنی  به لب نیاری
 حالا روبروم نشستی   حرف تو فقط  جدایی }
شاید این روزها در حال عبوری از من یا شایدم از دلت رفتم
بیرون

به روح خاک این دلم قسم   
اومدم راستشو بگم قول داده بودم

قرارمون هم همین بود   یادته؟؟؟

دوستت دارم

سلام به همهء دوستان
منم مثل  بقیهء دوستان  منتظر جواب کنکورم!!!

شاید  دیر به دیر اپ کنم  

ولی همیشه به یاد دوستام هستم
شاید هر ماه  یک بار اپ کنم
http://www.americaswonderlands.com/kansas_city_pictures.htm
ولی فعلا که هستیم

دوباره هفتم شهریوره

سلام!!!
 
دوباره هفتم شهریوره
دوباره روز تولد منه

دوشنبه!!!!!!!!!!!!!!!


یه روز نادم میشی !!!               پشیمون

امد !! امد اما در نگاهش
امد اما در نگاهش  ان نوازشها نبود

چشم خواب الودش را مستی رویا نبود

نقش عشق و ارزو!! 
نقش عشق و ارزو از چهرهء دل شسته بود

عکس شیدایی در ان ایینهء سیما نبود

لب همان لب بود!!
لب همان لب بود اما بوسه اش گرمی نداشت

در دل بیدار خود !!
در دل بیدار خود  جز بیم رسوایی نداشت

گر چه روزی!!
گر چه روزی همنشین جز با من رسوا نبود

در نگاه سرد او!!
در نگاه سرد او غوغای دل خاموش بود

برق چشمانش را نشان از اتش سوءدا نبود
دیدم ان چشم درخشان را ولی!!

قرین صدف  گوهره اشکی که من میخواستم
پیدا نبود

بر لب لرزان من فریاد دل خاموش بود
اخر ان تنها امیده جان من تنها نبود

جز منو  او  دیگری هم بود  اما!!
ای دریغ  اگاه از درد دلم زان عشق  جان فرسا نبود
 
گفتم در وادی عشق محبت را جستجو کنم  اما!! ...


سفر{بهار}

نمیدونم که تو رو نفرین کنم یا این دلم ؟
نمیدونم که تو حل مشکلی یا مشکلم؟

با تو عاشقانه بودم پس چرا؟
حسرت یه روز عشق مونده  دلم

با تو شاهنامه بودم نه یک غزل
با تو رودخونه بودم نه یک قنات

یه روزی من و تو بودیم اون بالا
من و تنهایی و یک عمر .....

تو رفتی و سهم ما سفر شد
دل اروم ما در به در شد

ندونستم چرا مرغ عشقم
توی عاشقی بی بال و پر شد

توی این غربت پر بغض و هراس
دارم  عینه ماهیا جون میکنم

خستم از تظاهره این سادگی
جای دندونه هزار گرگ به تنم

نه کسی میدونه که من چی میخوام
نه خودم دونستم عیب کار کجاست!!

بابا  هر گی میگی عاشقی چییه؟
میگه بگذر عاشقی تو قصه هاست!!

تو رفتی سهم ما سفر شد
دل اروم ما در به در شد

ندونستم چرا مرغ عشقم
توی عاشقی بی بال و پر شد   
   



روزهای بی خاطره


گفته بودم که باید بروم
بروم تا که نماند اثرم
 
از این شهر غریب خواهم رفت
به انجا که دگر دل نشود در به درت

چه حرف ها داشتم ! حرف دل
اینک من ماندم و خیال تو

ندیدی ! ندیدی بعد تو چه شد با من
چه شد بر من ! چه امد بر سر افکار من

خانهء دل !!
خانهء دل در حسرت یک لحظه شادی
در حسرت نگاه تو   در حسرت صدای تو...

این بود عشق با تمام وجود
اما تو ندیدی  نخواستی که ببینی

میخواهم پر بکشم به اسمون
گفته بودم که باید بروم
بروم تا که نماند اثرم

بیم از ان دارم که تو تنها بمانی
بیم از ان دارم که تو گریان بمانی
ترسم غم توست      دیدهء گریان توست

باید بروم    با دو بالی شکسته
باید بروم    با دلی پر از درد

ولی نازنینم !! هنوز خوب و عزیز ترین تویی

میخواهم پر بزنم به اسمون
خسته ام   دگر مهلت ماندن ندارم
 
میروم با تنها یادگار تو
ولی!!
ولی!! پرو بال من تویی


چاره چیست ؟ اینک به مرگ می اندیشم

خاطره

گفتم  شاید ندیدنت
از خاطرت دورم کنه

دیدم ندیدنت  فقط
میتونه که کورم کنه
میتونه گریونم کنه !

گفتم صداتو  نشنوم
شاید که از یادم بری

دیدم تو گوش ام جز صدات
نیستش صدای دیگری
نیستش صدای دیگری !

ندیدن و نشنیدنت
عشقت رو از دلم نبرد

فقط دونستم بی تو دل
پر پر شد و  گم شد و مرد
 
بعد از تو باغ لحظه هام
حتی یه غنچه گل نداد

همش میگفتم با خودم
نکنه بمیرم و نیاد
امروزا محتاج توام 
من نی میگم دلم میگه

فردا اگه مردم نیا
چه فایده نوش دارو دیگه؟

گفتم شاید از دل برود هر انکه از دیده رود اما!!.....