* ♣ همزبونه تنهایی ها ♣ *

همزبونه تنهایی ها 15ساله شد... دلم هنوز روشنه ...

* ♣ همزبونه تنهایی ها ♣ *

همزبونه تنهایی ها 15ساله شد... دلم هنوز روشنه ...

همواره به خاطر بیاور که

در اوجی معین دیگر ابری نیست

اگر زندگیت ابری است به دلیل این است که روحت آنقدر که باید بالا نرفته.!!

 

 

 

قربونه کبوترایه حرم امام رضا

                                      قربونه لطف و صفا و کرم امام رضا

 

 

 

**************************************************************************

 

 

دوست خوبم آقای محمد محمد کریمی درگذشت پدر گرامیتان را به شما

 

 

 

 و خانواده محترم تسلیت عرض میکنم*

 

**************************************************************

 

 

اندوه پست

کاش چون پاییز بودم....کاش چون پاییز بودم

کاش چون پاییز خاموش دل انگیز بودم

برگ های آرزویم یکی یکی زرد می شد

آسمان سینه ام پر از درد می شد

ناگهان طوفان اندوهی به جانم چنگ میزد

اشکهایم همچو باران

دامنم را رنگ میزد

و چه زیبا بود اگر پاییز بودم

وحشی و پر شور ور نگ آمیز بودم

شاعری در چشم من میخواند شعری آسمانی

در کنار قلب عاشق شعله می زد

در شرار آتشی درد نهانی

نغمه ی من

همچو آواز نسیمی پر شکسته

عطر غم میریخت بر دلهای خسته

پیش رویم :

چهره ی تلخ زمستان

پشت سر:آشوب تا بستان عشقی ناگهانی

سینه ام:

منزلگه اندوه و درد و بد گمانی

کاش چون پاییز بودم...کاش چون پاییز بودم(*)

 

 

 

تو کجایی

در گستره ی بی مرز این جهان

تو کجایی

من در دور دست ترین جای جهان ایستادم

کنار تو

تو کجایی

در گستره ی نا پاک این جهان

تو کجایی

من در پاک ترین مقام جهان ایستاده ام

بر سبزی شور این رود بزرگ که می سرایند

برای تو

فروغ.فرخزاد

 

 

 

 

 

 

ای ستاره ها

ای ستاره ها که بر فرازاسمان

با نگاه خود اشاره گر نشسته اید

آری این منم که در دل سکوت شب

نامه های عاشقانه پاره میکنم

ای ستاره ها اگر به من مدد کنید

دامن از غمش پر از ستاره میکنم

با دلی که بویی از وفا نبرده است

جور بیکرانه و بهانه خوش تر است

در کنار این مصاحبان خودپسند

نار و عشره های زیرکانه خوش تر است

ای ستاره ها چه شد که در نگاه من

دیگر ان نشاط و نغمه مرد

ای ستاره ها چه شد که بر لبان او

اخر ان نوای گرم عاشقانه مرد

سر نهادم که در میان این سطور جستجو کنم

نشانی از وفای او

ای ستاره ها مگر شما هم اگهید

از دورویی و جفای ساکنان خاک

که اینچنین به قلب اسمان نهان شوید

ای ستاره ها ستاره های خوب وپاک

من که پشت پا زدم به هر چه هست و نیست

تا که کام او ز عشق وا کنم

لعنت خدا به من اگر به جز جفا

زین سپس به عاشقان وفا کنم

ای ستاره ها که همچون قطره های اشک

سر بر دامن سیاه شب نهادید

ای ستاره ها کز ان جهان جاودان

روزنی به سوی این جهان گشودید

رفته است و مهرش از دلم نمی رود

ای ستاره ها چه شد که او مرا نخواست

ای ستاره ها .ای ستارها.ای ستارها

پس دیار عاشقان جاودان کجاست