* ♣ همزبونه تنهایی ها ♣ *

همزبونه تنهایی ها 15ساله شد... دلم هنوز روشنه ...

* ♣ همزبونه تنهایی ها ♣ *

همزبونه تنهایی ها 15ساله شد... دلم هنوز روشنه ...

 

 

  

«عشق سرخ است! 

سرخ سرخ،

به رنگ خون،

با همان صلابت،

که از عقیق زخم سینه ،

به بیرون می تراود،

و شقایق و لاله ،

بر گستره ی زمین ،

می پروراند ؛

عشق آبی نیست!

اگر اندوهی دارد ،

میرا و فانی ،

و شادی هایش اما ،

جاودانی است!

هرگز نمی میرد ،

جان می بخشد ،

و گاهی نیز ،

جان میستاند!

ولی همیشه ،

زنده است ! »

باور ندارم

 

 

 

ازپشت شیشه می دیدم

دستاش توی دست توبود

دیگه بهم دروغ نگو

نگو پیشت کسی نبود

نگو که باورندارم

حرفهای عاشقونتو

جمع کن ببر از دل من

اون عشق بچه گونتو

برات یه بازیچه بودم

تو لحظه های بی کسی

گفتی فقط منو داری

دل نمیدی به هیچ کسی

اما فراموشت شده

حرفهایی که بهم زدی

گفتی به من عشق منی

دیدی به من نارو زدی

اگه نمیدونی بدون

دلم شکسته از دلت

نفرین به قلب عاشقم

همیشه هست پشت سرت

برات یه بازیچه بودم

تو لحظه های بی کسی

گفتی فقط منو داری

دل نمیدی به هیچ کسی

دل نمیدی به هیچ کسی

دل نمیدی به هیچ کسی