* ♣ همزبونه تنهایی ها ♣ *

همزبونه تنهایی ها 15ساله شد... دلم هنوز روشنه ...

* ♣ همزبونه تنهایی ها ♣ *

همزبونه تنهایی ها 15ساله شد... دلم هنوز روشنه ...

از خدا صدا نمی رسد

 

ای ستاره ای که پیش دیده ی منی !
باورت نمی شود که : در زمین

هر کجا ، به هر که می رسی

خنجری میان مشت خود نهفته ست

پشت هر شکوفه ی تبسمی

خار جانگزای حیله ای شکفته ست!

آن که با تو می زند صلای مهر ،
جز به فکر غارت دل تو نیست.

گر چراغ روشنی به راه توست ،
چشم گرگ جاودان گرسنه ای ست!

ای ستاره ، ما سلام مان بهانه است

عشق مان دروغ جاودانه ست .

در زمین زبان حق بریده اند

حق ، زبان تازیانه است.

وان که با تو صادقانه درد دل کند

های های گریه ی شبانه است !

ای ستاره، ای ستاره ی غریب !
ما اگر ز خاطر خدا نرفته ایم ؟

پس چرا به داد ما نمی رسد ؟

ما صدای گریه مان به آسمان رسید

از خدا چرا صدا نمی رسد ؟

 

seda nemiresad

سرنوشت

 

 

عشق شروع قشنگیست  

                           برای دردهای متوالی بعدی!!! 

سرما با یلدا شروع می شود

                               و عشق با تو
 

دم غروب که سایه ها در امتداد خیابان قد می کشد  

یاد تو امتداد موسیقی بلندیست       

 

که نوازشش طوفانی را به یاد می آورد 

کنار کودکی ام...    به چشمهایت !!می اندیشم 

و فکر می کنم در حاشیه هر پلکت

                                          چند ستاره سبز جا میگیرد 

از ستاره که میگویم شب می شود 

و من به  روزی که تو در آن متولد شده ای فکر می کنم 

از تو که میگویم باران می بارد   

                

از شما که میگویم سرنوشت حزن آلود پرنده ای دور  

در ذهنم تداعی میشود 

هوای دل من ابریست  

                  

اما دل   تو  منجمد است شاعر!!!!! 

 

خوشبختی

   

  

 خوشبختی ....  

 

  می خواستم بهت بگم چقدر پریشونم          

     دیدم خودخواهیه دیدم نمی تونم

   تحمل می کنم بی تو به هر سختی         

  به شرطی که بدونم شاد و خوشبختی

    به شرطی بشنوم دنیات آرومه           

  که دوسش داری از چشمات معلومه

   یکی اونجاس شبیه من یه دیوونه            

   که بیشر از خودم قدرتو می دونه

  چی کار کردی که با قلبم به خاطره تو بی رحمم

  تو می خندی چه شیرینه گذشتن تازه می فهمم  ... تازه می فهمم

 تو رو می خوام تمومه زندگیم اینه             

  دارم می رم ته دیوونگیم اینه

  نمی رسه به تو حتی صدای من          

  تو خوشبختی همین بسه برای من

  چی کار کردی که با قلبم به خاطره تو بی رحمم

  تو می خندی چه شیرینه گذشتن تازه می فهمم ..............

امروز..بی عنوان

  

 به مناسبت تولدم

 

 

سلام  

  حال همه ما خوب است  

 

ملالی نیست جز گم شدن گاه به گاه خیالی دور    که مردم به آن شادمانی بی سبب می گویند  

 

با این همه عمری اگر باقی بود   طوری از کنار زندگی می گذرم  

 

که نه زانوی آهوی بی جفت بلرزد   و   نه این دل نا ماندگار بی درمان