* ♣ همزبونه تنهایی ها ♣ *

همزبونه تنهایی ها 15ساله شد... دلم هنوز روشنه ...

* ♣ همزبونه تنهایی ها ♣ *

همزبونه تنهایی ها 15ساله شد... دلم هنوز روشنه ...

سرنوشت

 

 

عشق شروع قشنگیست  

                           برای دردهای متوالی بعدی!!! 

سرما با یلدا شروع می شود

                               و عشق با تو
 

دم غروب که سایه ها در امتداد خیابان قد می کشد  

یاد تو امتداد موسیقی بلندیست       

 

که نوازشش طوفانی را به یاد می آورد 

کنار کودکی ام...    به چشمهایت !!می اندیشم 

و فکر می کنم در حاشیه هر پلکت

                                          چند ستاره سبز جا میگیرد 

از ستاره که میگویم شب می شود 

و من به  روزی که تو در آن متولد شده ای فکر می کنم 

از تو که میگویم باران می بارد   

                

از شما که میگویم سرنوشت حزن آلود پرنده ای دور  

در ذهنم تداعی میشود 

هوای دل من ابریست  

                  

اما دل   تو  منجمد است شاعر!!!!! 

 

نظرات 0 + ارسال نظر
برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد