* ♣ همزبونه تنهایی ها ♣ *

همزبونه تنهایی ها 15ساله شد... دلم هنوز روشنه ...

* ♣ همزبونه تنهایی ها ♣ *

همزبونه تنهایی ها 15ساله شد... دلم هنوز روشنه ...

...

 

 

هدیه ی من در روزی که خودم دارم در تلخی شنا می کنم ممکن است زیاد به حال و هوایت سر وسامان ندهد:



زمان می گذرد و تو هر روز زیبا تر می شوی
آن قدر که باید به یادت بیاورم
هم زبونه تنهایی هایت را
تبصره ی این شعر را برای روز های سرد بپذیر:
"هوا که سرد تر میشود تو هم هر روز
قدم به قدم همراه با آن سرد می شوی
و منی که آرزو می کنم "فردا نرسد"
اما این آرزو از اصل مشکل دارد!
تابستان تصمیم گرفته دیر برگردد
اما حتی اگر الان هم بیاید...
به خدا اشتباه شده! من گل یخ نیستم...!!
من هر روز به تو تشنه تر و تو هر روز از من دور تر می شوی
شاهد هستید؟
باز هم جاده ی عشق یک طرفه شده
من در این کویر دنباله روی سایه ای از محبت؟
به عمق سراب چه قدر مانده؟
عادت کرده ام که این جا فقط خودم رو ابری ببینم
اما تو فقط به دوری عادتم نده   

 

 

 

پ ن:از نوشته های  دوست عزیزم عطا بچهء غم 

 

نظرات 4 + ارسال نظر
شیما جمعه 6 اسفند‌ماه سال 1389 ساعت 11:30 ق.ظ http://aghoshe-sard.persianblog.ir

♥ *★ ♥ *★ ♥ *★ ♥ *★ ♥ *★ ♥ *★ ♥ *★ ♥ *★ ♥ *★ ♥ *★ ♥ *★ ♥ *★ ♥ *★ ♥ *★ ♥ *★ ♥ *★ ♥ *★ ♥ *★ ♥ *★ ♥ *★ ♥ *★ ♥ *★ ♥ *★ ♥ *★ ♥ *★ ♥ *★ ♥ *★ ♥ *★ ♥ *★ ♥ *★ ♥ *★ ♥ *★ *★ ♥ *★ ♥ *★ ♥ *★♥ *★ ♥ *★ ♥ *★ *★ ♥ *★ ♥ *★ ♥ *★♥ *★ ♥ *★ ♥ *★ ♥ *★ ♥ *★ ♥ *★ ♥ *★ ♥ *★ ♥ *★ ♥ *★ ♥ *★ ♥ *★ ♥ *★ ♥ *★ ♥ *★ ♥ *★ ♥ *★ ♥ *★ ♥ *★ ♥ *★ ♥ *★ ♥ *★ ♥ *★ ♥ *★ ♥ *★ ♥ *★ ♥ *★ ♥ *★ ♥ *★ ♥ *★ ♥ *★ ♥ *★ *★ ♥ *★ ♥ *★ ♥ *★♥ *★ ♥ *★ ♥ *★
این روزها دیوارها هم دیگر پشتو پناه کسی نیستند........................
دلم گرفته دلم عجیب گرفته..........
خیال خواب ندارم.........................................................
×××××××××××××××××××××××××××××××××××××××××××××
تیتر وبتون منو به فکر برد.....
امیدوارم همیشه سبز باشی و عشق..........
منتظر حضورت هستم امیدوارم دوستای خوبی واسه هم باشیم
××××××××××××××××××××××××××××××××××××××××××××
تا آمدم با تو خداحافظی کنم بغض امان نداد و خدا در گلویم شکست!!!
ش
ی
م
ا


د
ل
م
گ
ر
ف
ت
ه

احسان شنبه 7 اسفند‌ماه سال 1389 ساعت 01:26 ق.ظ http://geofun1.blogsky.com

سلام سلام پژمان عزیز وبلاگ واقعا خوبی داری ، از مطالبش استفاده کردم.
میخواستم روشی بهت معرفی کنم که در کنار وبلاگنویسی درآمد هم داشته باشی. اونم خیلی!
من خودم از این روش استفاده میکنم و با یه ذره فعالیت بیشتر کلی پول هم به جیب زدم.
خیلی ساده س ولی واقعا درآمدزا
امتحانش ضرر نداره
یک وبلاگم ساختم که میتونی برای جزئیات بیشتر بهش سر بزنی.
اینم آدرسشه :
http://geofun1.blogsky.com
اگه اومدی نظرم بده
خوشحال میشم
بای

بردیا شنبه 7 اسفند‌ماه سال 1389 ساعت 01:18 ب.ظ http://mybehesht.mihanblog.com

سلام ،
کسب درامد اینترنتی نه کلیکی نه کلاهبردار
کسب درامد از طریق مشارکت در فروش
یعنی واسطه شدن در فروش یک محصول و گرفتن پورسانت ان
کاملا قانونی
این سایت در ستاد ساماندهی ثبت شده و هیچ نگرانی نداشته باش
تلاش بیشتر + بازدید بیشتر = فروش بیشتر
اپدیت روزانه و تبلیغ محصولات در بقیه وبلاگها مهم ترین راههای افزایش بازدید هست
این ایدی منه
bardialoves1389@yahoo.com کاری داشتی من در خدمتم
اینم لینک ثبت نام ادرس زیر رو در قسمت ادرس مرورگرت وارد کن
http://www.IranianKala.com/AdsAffiliate.php?AdsID=35394

MORTEZA_FASTON دوشنبه 9 اسفند‌ماه سال 1389 ساعت 07:22 ق.ظ http://B05.BLOGFA.COM

VAGHTI DONYA INO MIKHAD KE MAKHSUSAN BESUZAM! KHOB CHIKAR KONAM?DELAMO BANAKH SUZAN BEDUZAM?

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد