* ♣ همزبونه تنهایی ها ♣ *

همزبونه تنهایی ها 15ساله شد... دلم هنوز روشنه ...

* ♣ همزبونه تنهایی ها ♣ *

همزبونه تنهایی ها 15ساله شد... دلم هنوز روشنه ...

پشت تنهایی ها

 

پشت تنهایی من که رسیدی 

گوشهایت را بگیر !اینجا سکوت
گوش تو را کر میکند
اما !
چشمهایت را باز کن
تا بتوانی لحظه لحظه ی اعدام ثانیه ها را نظاره کنی
هجوم سایه های خیال،
سرابهای بی وقفه ی عشق،
تک بوسه های سرد
و فریادهای خسته جوانی
منظره ای به تو میدهد
که میتوانی تنهایی مرابه خوبی ترسیم کنی 

 

دل من

 

 

چه در دل من   چه در سر تو

من از تو رسیدم، به باور تو

تو بودی و من

به گریه نشستم، برابر تو

به خاطر تو

به گریه نشستم  بگو چه کنم؟

با تو، شوری در جان      بی تو، جانی ویران

از این، زخم پنهان می میرم!

نامت، در من باران        یادت، در دل طوفان

با تو، امشب پایان می گیرم!

نه بی تو سکوت       نه بی تو سخن

به یاد تو هستم           به یاد تو من

ببین غم تو  رسیده به جان و
دویده به تن  ببین غم تو

رسیده به جانم  بگو چه کنم؟