* ♣ همزبونه تنهایی ها ♣ *

همزبونه تنهایی ها 15ساله شد... دلم هنوز روشنه ...

* ♣ همزبونه تنهایی ها ♣ *

همزبونه تنهایی ها 15ساله شد... دلم هنوز روشنه ...

دل من

 

 

چه در دل من   چه در سر تو

من از تو رسیدم، به باور تو

تو بودی و من

به گریه نشستم، برابر تو

به خاطر تو

به گریه نشستم  بگو چه کنم؟

با تو، شوری در جان      بی تو، جانی ویران

از این، زخم پنهان می میرم!

نامت، در من باران        یادت، در دل طوفان

با تو، امشب پایان می گیرم!

نه بی تو سکوت       نه بی تو سخن

به یاد تو هستم           به یاد تو من

ببین غم تو  رسیده به جان و
دویده به تن  ببین غم تو

رسیده به جانم  بگو چه کنم؟

  

 

 

 

 
نظرات 1 + ارسال نظر
مهسا شنبه 27 فروردین‌ماه سال 1390 ساعت 11:36 ب.ظ http://dehkadeeshgh.blogsky.com/

سلام مرسی که بهم سر زدی من لینکتو واسه خودم میزارم تو هم لینکمو بزار

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد