* ♣ همزبونه تنهایی ها ♣ *

همزبونه تنهایی ها 15ساله شد... دلم هنوز روشنه ...

* ♣ همزبونه تنهایی ها ♣ *

همزبونه تنهایی ها 15ساله شد... دلم هنوز روشنه ...

به وعده ی دیداری
غبار غم
از آینه ی دل
پاک می شود
و چشمه ای اشک
از چشمان یخ بسته
به سوی تجربه ای دیگر
سرازیر می شود  

 

حاصل دوست داشتن...

 

گر محبت ثمرش سوختن و ساختن است

یا به دنبال محبت سر خود باختن است

من به میدان رفاقت گذرم از سر خویش

تا بدانی که این حاصل دوست داشتن است .


 

...

 

بغلت کردم

نفس کشیدم تنتو با همه وجود

تو این دنیا هر چی که شنیدم

به غیر از تو دروغ بود

کی جز تو میتونه نگهم داره اینجا ؟

با اینکه ما با هم هیچ وقت نرفتیم دریا..

دست بذار رو قلبم تا من یادت بیارم

هر چی از این آهنگ با تو خاطره دارم....

بذار هر کی جز تو منو میخواد معطل شه پشت ِ در !

بذار با دستام تو رو بگردم

این لحظه های آخر

کی جز تو می تونه نگهم داره اینجا ؟