* ♣ همزبونه تنهایی ها ♣ *

همزبونه تنهایی ها 15ساله شد... دلم هنوز روشنه ...

* ♣ همزبونه تنهایی ها ♣ *

همزبونه تنهایی ها 15ساله شد... دلم هنوز روشنه ...

تکست آهنگ Man Bi To

من بی تو   

ترانه سرا,خواننده و آهنگساز 

Pejman Taher 

 

من بی تو و تو رها  

رفتم ته قصه ها 

نبستی و غم بوده باهام 

با یک عمر خاطره ها 

زندگی رو دادیم 

پای اون عشق قدیم 

اما دیگه اون روزا 

نیستن دیگه با ما  

 

رفتی بی من چرا  

عزیز قصه ها 

دل شد بی تو تنها 

نفرین به روزگار

 

آه ای خدای ما 

 ببین شب شده روزام 

زندگیم شده سراب 

با یک عمر خاطره ها 

 

زندگی رو دادیم 

پای اون عشق قدیم 

اما دیگه اون روزا 

نیستن دیگه با ما   

 

 

رفتی بی من چرا  

عزیز قصه ها 

دل شد بی تو تنها 

نفرین به روزگار

 

آه ای خدای ما 

 ببین شب شده روزام 

زندگیم شده سراب 

با یک عمر خاطره ها 

 

زندگی رو دادیم 

پای اون عشق قدیم 

اما دیگه اون روزا 

نیستن دیگه با ما...   

   

 

 

 

دانلود

Man Bi To

کد آهنگ من بی تو از pejman taher