* ♣ همزبونه تنهایی ها ♣ *

همزبونه تنهایی ها 15ساله شد... دلم هنوز روشنه ...

* ♣ همزبونه تنهایی ها ♣ *

همزبونه تنهایی ها 15ساله شد... دلم هنوز روشنه ...

THE NEW SONG :NAGOO DOOSET NADARAM

 

Nagoo Dooset Nadaram 

   

 N e w  T r a c k  R e l e a s e d  I n  2 0 1 2
  

Singer : Pejman Taher
 
      

Music & Arrangment : Farhad Shahin  

 

coming soon... 

 

 

 

ادامه مطلب ...

دلتنگ

 

 

نه دلم تنگ نشده واسه دیدن تو

واسه بوی گل یاس واسه عطرتن تو

نه دلم تنگ نشده واسه بوسیدن تو

برای وسوسه چشمای روشن تو

چرادلتنگ تو باشم چراعکستو ببوسم

چراتوخلوت شبهام چشم به راه توبدوزم

چرایادتو بمونم تویی که نموندی پیشم

میدونم تا آخرعمر نه دیگه عاشق نمیشم

نه دلم تنگ نشده واسه دیدن تو

واسه بوی گل یاس واسه عطرتن تو

یه روز ابری وسردرفتی تواززندگیم

به توگفتم بعداز این واسه هم غریبه ایم

ازحقیقت تادروغ فاصله خیلی کمه

نه دلم تنگ نشده تنها دروغمه

نه دلم تنگ نمیشم

نه دلم تنگ نمیشم