* ♣ همزبونه تنهایی ها ♣ *

همزبونه تنهایی ها 15ساله شد... دلم هنوز روشنه ...

* ♣ همزبونه تنهایی ها ♣ *

همزبونه تنهایی ها 15ساله شد... دلم هنوز روشنه ...

ندای آسمانی

 

 

یه روز شدش یه دنیا

وقتی اومدی به دنیا

تموم خاطراتو

گرفتی رفتی تنها

صداتو می شنیدم

گریه هاتو می دیدم

از عمری با تو بودن

به جز خوبی ندیدم

نگاه آسمونیت

وجود نازنینت

کنار من نفس بود

کنار من نفس بود 

  

 

 

پ ن: کپی برداری با ذکر منبع بلامانع است

 

من اینجا خیلی تنهام...

  

یه روز بهم گفت: می‌خوام باهات دوست باشم
آخه می‌دونی؟ من اینجا خیلی تنهام

بهش لبخند زدم و گفتم: آره می‌دونم فکر خوبیه

من هم خیلی تنهام

یه روز دیگه بهم گفت: می‌خوام تا ابدباهات بمونم

آخه می‌دونی؟ من اینجا خیلی تنهام
بهش لبخند زدم و گفتم:

آره می‌دونم فکر خوبیه من هم خیلی تنهام

یه روز دیگه گفت:می‌خوام برم یه جای دوور

جایی که هیچ مزاحمی نباشه بعد که همه چیز روبراه شد تو هم بیا

آخه می‌دونی من اینجا خیلی تنهام

بهش لبخند زدم و گفتم

آره می‌دونم فکر خوبیه من هم خیلی تنهام

یه روز تو نامه‌ش نوشت: من اینجا یه دوست پیدا کردم

آخه می‌دونی؟ من اینجا خیلی تنهام

براش یه لبخند کشیدم و زیرش نوشتم:

آره می‌دونم فکر خوبیه من هم خیلی تنهام

یه روز تو نامش نوشت :

من قراره اینجا با این دوستم تا ابد زندگی کنم

آخه می‌دونی؟ من اینجا خیلی تنهام

براش یه لبخندکشیدم و زیرش نوشتم

«آره می‌دونم. فکر خوبیه. من هم خیلی تنهام»

حالا دیگه اون تنها نیست و من از این بابت خیلی خوشحالم... و چیزی که بیشتر خوشحالم می کنه اینه که
نمی دونه من هنوز هم
خیلی تنهام