* ♣ همزبونه تنهایی ها ♣ *

همزبونه تنهایی ها 15ساله شد... دلم هنوز روشنه ...

* ♣ همزبونه تنهایی ها ♣ *

همزبونه تنهایی ها 15ساله شد... دلم هنوز روشنه ...

 
تو این شبها با اون چشمای بیدارم
نتونستم که چشماتو که دنیامه نگه دارم

همیشه دیونه ی چشماتم من
اگه نباشی میدونی دیگه ماتم من

ولی انگار بین منو تو دیواره نمی ذاره
که نمیذاره
این قلب دیونه ء تو بسم بود
ندونستم که اون باعث شکستم بود  
تو این دنیا فقط شب هارو من دارم
که بیدارم
که بیدارم...
 
 

(...)

 

نگاره: ‏من از مجنون شدن باکــی ندارم
ولــــــــی لیلـــی شدن
کـــــــار شمــــــــا نیسـت ...!!!‏ 

 

پیاده روهای این خیابانها خراب شده اند
مست اند
خیال برشان داشته
که تو دست در گردن من داری
نمیدانند
من با هر بارانی
اندوه فراموش شده ام را
با خود به خیابان میبرم
و تویی در کار نیست ...  

 

آهنگ دوست دارم + تکست

 

 آهنگ جدید به نام   دوست دارم  

SINGER& LYRIC : PEJMAN TAHER 

  

دانلود

  

دوست دارم  دوست دارم 

دلیل زندگیمی و نمیدونی تو بازم 

برگرد پیشم  برگرد پیشم 

گل نازم همه خاطره هامو از تو دارم 

 

آسمون و زمین و ماه و ستاره 

با یه نگات خارن 

آسمون و زمین و ماه و ستاره

با یه نگات خارن 

 

وای کجای دنیای 

ندیدمت 

خیلی تنهام و خیلی بی قرار 

باز نبودنت کرده دلمو 

مثل ابرای همیشه بهار...   

 

 

 

کد آهنگ  دوست دارم از pejman taher  

 

  

 

 

قـــهـــرها بـــهـــانــــه اســــت !!! 


کسی که دوستت دارد ...
برای ماندن در بین هزاران نقطه ی سیاه شب
حتی اگر یک نقطه ی سپید بیابد دلیلش می کند برای ماندن !!!

و کسی که می خواهد برود ...
در سپیدی روز حتی اگر نقطه ای سیاه را هم نیابد
با انگشتش به گوشه ای اشاره می کند
که انگار نقطه ای سیاه
یافته !!!

آخر این جاده کجاست عبوره یا رسیدنه؟
حتی دروغ ولی بگو که این شبا مال منه
از تن تو که میگذرم حرفاتو باور می کنم
تو دست بارونی عشق خستگیمو در می کنم
میون این فاصله ها بودن تو یه نعمتِ
حتی اگه یه شب باشه سفر با تو غنیمتِ