* ♣ همزبونه تنهایی ها ♣ *

همزبونه تنهایی ها 15ساله شد... دلم هنوز روشنه ...

* ♣ همزبونه تنهایی ها ♣ *

همزبونه تنهایی ها 15ساله شد... دلم هنوز روشنه ...

تولد 10 سالگی همزبونه تنهایی ها


سلام همزبونا خوبین ؟ 

یه وقت نگید بی وفا شدما

نظراتتونو می خونم تک به تک تو آرشیو

جاتون تو قلبمه تا ابد

10 سال پیش همین روزا که یه روز که شروع به نوشتن کردم و هنوز موزیک رو جدی مثل امروز دنبال نمی کردم

به این فکر میکردم چطوری میشه یه وبلاگ تا حدودی معروف شه ؟

آمار بازدید 100 هزارتا یعنی چقدر؟؟؟؟؟

یا اصلا  نوشتن من به درد جایی می خوره ؟

یا دل نوشته های من به خود من میتونه کمکی کنه؟

باید بگم بله 

امروز 260 هزار بار از همزبونه تنهایی ها بازدید شده و من دلگرم

کلی دوست خوب دارم امروز با کلی تجربه 

به علاوه اینکه نوشتن بهم کمک کرد تا چند تا از ترانه های موزیک هام رو خودم نوشتم

فراز و نشیب زیاد داشتیم همه ما اما 10 سال یک عمره واقعا

 یعنی برای من از تحصیلات پیش دانشگاهی تا ارشد مکانیک...

با کلی خاطره

بگذریم از اینکه یک سری از دوستان تبادل لینک کردیم و فرداش لینک همزبون رو حذف کردند :D 

 فقط اینو گفتم که بدونید اگه چیزی نگفتم تا الان حواسم هست خلاصه مدیریت وبلاگه و هزار تا ریزه کاری :P

ممنون از بلاگ اسکای

ممنون از عمو یوسف و عطا بچه ی غم که نوشتن رو یادم دادند

کلبه دوستی ما امروز 10 ساله شد

 راستی زمستان 94 یک  قطعه موزیک جدیدپخش میشه 

مرسی بابت خوبی هاتون

مرسی همزبون

 تولدت مبارک



سردی ولی کنار تو
با شعله ها هم نفسم
شبی کویری ام ولی
با تو به بارون می رسم
تلخی ولی با بودنت
دیونه می شم دم به دم
شیرینی زندگی رو
نفس نفس حس می کنم
ساکتی اما تو چشات
غوغای نور و شبنمه
می ترسم از رسیدنه
آینده ای که مبهمه
با تو یه دنیا شادی ام
اگرچه دور و بی کسم
از خشکی نگاه تو
به مرز دریا می رسم
به مرز دریا می رسم
دریا خود خود تویی
که غرق طوفان تو ام
شب غرق زیبایی می شه
وقتی نگاهت می کنم