* ♣ همزبونه تنهایی ها ♣ *

همزبونه تنهایی ها 15ساله شد... دلم هنوز روشنه ...

* ♣ همزبونه تنهایی ها ♣ *

همزبونه تنهایی ها 15ساله شد... دلم هنوز روشنه ...

تنها یادگار

 دلم میخواد گریه کنم
اما اشکم در نمی اد
دلم می خواد پیشت با شم
اما تو اینو نمی خوای
دلم میخواد بهم بگی    بهم بگی  دوستم داری
اما تو اینو نمی گی
چونکه تو دوستم نداری
دلم می خواست پیشم بودی
حتی یه مدت کوتاه
دلم می خواست با من بودی
هر چند که خواستم نا بجا ست
دلم میخواد ببینمت
ولی نمیتونم دیگه
هر کی باشم هر جا باشم
دلم به سمت تو می اد
نمی دونم چی شد یه هوو
طوفان زدش به عشقمون
اما هنوز می گم بهت
دوستت دارم عاشقتم
شاید دیگه نبینمت
بشم یه وقت مزاحمت
اما اینو یادت باشه  ::::::::
یه یادگار دارم ازت

نظرات 11 + ارسال نظر
سیامک یکشنبه 30 مرداد‌ماه سال 1384 ساعت 02:40 ب.ظ

salam pejman jan :X omidvaram ke web loget rooz be rooz behtar beshe behem sar bezan sheretam ghashange

یوسف دوشنبه 31 مرداد‌ماه سال 1384 ساعت 06:53 ب.ظ http://www.amojon.com

سلام
وبلاگت خیلی قشنگه
کاش اونی که واسش این شعرو گفتی. فقط واسه یه لحظه حرفاتو می فهمید.
اما فراموش نکن حالا که اون رفته کسایی هستن که دوست دارن.
امیدوارم همیشه سالم و سرحال باشی. و رو بلندترین قله های موفقیت ببینیمت.

مهراسا دوشنبه 31 مرداد‌ماه سال 1384 ساعت 07:37 ب.ظ

سلام
شعرات خیلی قشنگن اما حیف اونی که باید بخوندشون هنوز .....!
شاید تو هم با نوشتن کمی اروم بشی!!(امیدوارم)
موفق باشی !!

حسین تک پر سه‌شنبه 1 شهریور‌ماه سال 1384 ساعت 08:49 ب.ظ

سلام
شعرات خیلی قشنگ بود:X
امید وارم همیشه موفق باشی:*:*

ندا یکشنبه 6 شهریور‌ماه سال 1384 ساعت 11:37 ق.ظ http://www.setaredariae.blogfa.com

سلام
وبلاگ جالبیه موفق باشی

بهار دوشنبه 7 شهریور‌ماه سال 1384 ساعت 03:43 ق.ظ

توش پره غصه است خوب می شد از این شعر احساساتتون را
فهمید

ماریتا دوشنبه 7 شهریور‌ماه سال 1384 ساعت 11:57 ب.ظ http://www.marita-hamdely.blogsky.com

سلام از نظرت ممنونم امیدوارم بتونم موفق شم ولی چون سر کار می رم اصلا وقت نمی کنم مطالب رو اضافه کنم راستی وب لاگ جالبی داری موفق باشی

[ بدون نام ] سه‌شنبه 8 شهریور‌ماه سال 1384 ساعت 12:40 ق.ظ

سونیا دوشنبه 14 شهریور‌ماه سال 1384 ساعت 04:43 ب.ظ

وبلاگ خوبی دارید امیدوارم همیشه موفق باشید. شعراتونم خیلی قشنگ بود امیدوارم قدر قلب مهربون و با صفاتونو بدونین و بهش اجازه ندین غمگین باشهو بازیچه بشه.امیدوارم روزی قلبی را پیدا کنید که حرفاتونو واقعا بفهمه و مطمئن باشید اونی که این شعرا براش گفتید از عشق چیزی نمی دونه. بحر حال خیلی ها هستند که دوستتون دارد به خاطر اونا و برای آروم شدن خودتون بازم برامون بنویسید. امیدوارم همیشه شاد باشید.

حسام یکشنبه 20 شهریور‌ماه سال 1384 ساعت 03:16 ب.ظ

سلام .
خوبی پژمان جان
وب لاگت روز به روز داره بهتر میشه.
فقط سعی کن از عکس های ورزشی رشته های دیگه هم استفاده کنی.
اگه نظر منو بخوای بهت میگم که از عکس های رشته ی ژیمناستیک هم استفاده کن.
قربانت حسام .

الهام چهارشنبه 2 آذر‌ماه سال 1384 ساعت 02:40 ب.ظ http://salammmmmmm.blogsky.com

*******
www.manbitohicham.blogsky.com

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد