* ♣ همزبونه تنهایی ها ♣ *

همزبونه تنهایی ها 15ساله شد... دلم هنوز روشنه ...

* ♣ همزبونه تنهایی ها ♣ *

همزبونه تنهایی ها 15ساله شد... دلم هنوز روشنه ...

مهمانی

      اون روزا ما دلی داشتیم 
واسه مردن  جونی داشتیم                           
       واسه مردن کسی بودیم  
کاری داشتیم پاییز و بهاری داشتیم

 تو سرا ما سری داشتیم 
عشقی و دلبری داشتیم 

کسی امد که حرف عشق رو  با ما زد 
   دل ترسوی ما هم دل به دریا زد                                                                           به یک دریای توفانی دل ما رفته مهمانی 
  جه دوره ساحلش از دور پیدا نیست

یه عمری راهه و در قدرت ما نیست 
باید پارو نزد  وا داد   باید دل رو به دریا داد

خودش می بردت هر جا دلش خواست 
به هر جا برد بدون ساحل همون جاست

به امیدی که ساحل داره این دریا 
به امیدی که اروم میشه تا فردا

به امیدی که این دریا فقط شاه ماهی داره 
به عشقی که نیمیبینی شبهاشو بی ستاره          

   {  دل ما رفته مهمانی      به یک دریای طوفانی}

نظرات 14 + ارسال نظر
فرشاد ۲۰ شنبه 29 مرداد‌ماه سال 1384 ساعت 01:49 ب.ظ

باورکن تو عمرم وبلاگی به این زشتی و بدی ندیده بودم ..........................................

سمیه یکشنبه 30 مرداد‌ماه سال 1384 ساعت 10:26 ق.ظ

سلام

وبلاگتون خیلی هم زیباست. فقط سعی کنین که ادامه بدین و مطالب بیشتری بهش اضافه کنین تا پرمحتواتر بشه.

نظر قبلی رو اصلا ندیده بگیرین بعضیا بی ذوق اند دیگه کاریش هم نمی شه کرد.

بهاره سه‌شنبه 1 شهریور‌ماه سال 1384 ساعت 12:48 ب.ظ http://www.sportboy.blogsky.com

خیلی یکنواخت است رنگ والپیپرشم عوض کن

پانته ا پنج‌شنبه 3 شهریور‌ماه سال 1384 ساعت 05:16 ب.ظ

سلام !
سایت خوبی بود
فقط مطالب کافی نبود

رسول پنج‌شنبه 3 شهریور‌ماه سال 1384 ساعت 08:38 ب.ظ

با ارز سلام از اونجایی که انتقاد کردن کارساز نیست (اصلا تو خونم نیست) میخام بگم که خیلی باحاله ((((تبریک))) ولی ادامه بدید ااا

کافی نت کاج جمعه 4 شهریور‌ماه سال 1384 ساعت 01:05 ب.ظ

آخر یه روز دق میکنم فقط به خاطر تو
دنیا رو عاشق میکنم فقط به خاطر تو

شب به بیابون می زنم فقط به خاطر تو
رو دست مجنون می زنم فقط به خاطر تو

تو نمی خوای بیای پیشم فقط به خاطر من
من ولی سرزنش می شم فقط به خاطر تو

عشق تو پنهون میکنی فقط به خاطر من
من دلم و خون می کنم فقط به خاطر تو

از دور تماشا میکنی فقط به خاطر من
من دل و رسوا میکنم فقط به خاطر تو

از خوبیات کم میکنی فقط به خاطر من
رشته رو محکم می کنم فقط به خاطر تو

تو خودت رو گم میکنی فقط به خاطر من
من خودم رو گم میکنم فقط به خاطر تو

شعله رو خاموش میکنی فقط به خاطر من
شب رو فراموش میکنم فقط به خاطر تو

تو خنده هات غم میزنی فقط به خاطر من
دنیا رو بر هم میزنم فقط به خاطر تو

یه روز می شم بی آبرو فقط به خاطر تو
قربونی یه جست و جو فقط به خاطر تو

تو ام یه روز می ری سفر فقط به خاطر من
خیره می شن چشام به در فقط به خاطر تو

به من تو میگی دیوونه فقط به خاطر من
جملت به یادم می مونه فقط به خاطر تو

تو من و بیرون میکنی فقط به خاطر من
قلبم رو ویرون میکنم فقط به خاطر تو

میگی از سنگ دلت فقط به خاطر من
یه عمره که تنگه دلم فقط به خاطر تو

تو گفتی عاشقی بسه فقط به خاطر من
دنیا واسم یه قفسه فقط به خاطر تو

می ری سراغ زندگیت فقط به خاطر من
من می سوزم تو تشنگیت فقط به خاطر تو

تو میگی عشق یه عادته فقط به خاطر من
دلم پر شکایته فقط به خاطر تو

میگیری از من فاصله فقط به خاطر من
دست میکشن از هر گله فقط به خاطر تو

تومیگی از اینجا برو فقط به خاطر من
رفتم به احترام تو فقط به خاطر تو

رد میشی از مقابلم فقط به خاطر من
مونده سر قرار دلم فقط به خاطر تو

ناز میکنی برای من قفط به خاطر من
من میشینم به پای تو فقط به خاطر تو

نیستی کنار پنجره فقط به خاطر من
دل نمی تونه بگذره فقط به خاطر تو

تو من رو یادت نمیاد فقط به خاطر من
دلم کسی رو نمی خواد فقط به خاطر تو

می گذری از گذشته ها فقط به خاطر من
می رم توی نوشته ها فقط به خاطر تو

تو منو تنها می ذاری فقط به خاطر من
من خودم رو جا میذارم فقط به خاطر تو

دل رو گذاشتی بی جواب فقط به خاطر من
یه عمر میکشم عذاب فقط به خاطر تو

دلت شکسته می دونم فقط به خاطر من
منم یه خسته می دونی فقط به خاطر تو

آخر ازم جدا شدی فقط به خاطر من
من مشغول دعا شدم فقط به خاطر تو


مهراسا یکشنبه 6 شهریور‌ماه سال 1384 ساعت 04:21 ب.ظ

سلام
وبلاگت خیلیم قشنگه!!
به حرفایی که دیگران میزنن(البته اونایی که میگن قشنگ نیست)توجهی نکن!چون از روی حسادته!!
موفق باشی!!

مینا دوشنبه 7 شهریور‌ماه سال 1384 ساعت 04:01 ب.ظ

سلام
وبلاگتون خیلی باحاله فقط به خاطر سادگیش واقعا حرفات حرفه دله فقط ادامش بدین!!!!
عشقت بر دلم سرسری نیست که از سر بدر شود
با آوازت دمید و با جانم بدر شود.
موفق باشی!!!

سونا پنج‌شنبه 10 شهریور‌ماه سال 1384 ساعت 09:50 ب.ظ http://harrypotterclub.blogfa.com

سلام
وبلاگتون خیلی هم خوب بود.
راستی کنکور چی شد قبول شدید یا نه امیدوارم که قبول بشید.
موفق باشی...
خداحافظ!

حسام چهارشنبه 16 شهریور‌ماه سال 1384 ساعت 01:05 ب.ظ

سلام .وبلاگت بد نبود .برای روزهای اول خوبه.

ماریتا جمعه 18 شهریور‌ماه سال 1384 ساعت 12:15 ق.ظ http://www.marita-hamdely.blogsky.com

سلام وبلاگ فوق العاده هنری داری و زیبا خیلی زیبا بود موفق باشی
زندگی آن پر پیچ و خم است تا سر بگردانیم معلوم نیست کجای جاده هستیم

کامیاب یکشنبه 20 شهریور‌ماه سال 1384 ساعت 01:59 ب.ظ

خیلی وبلاگ باحالی داری
موفق باشی
ورتوش ـ جون

سلام . یکشنبه 20 شهریور‌ماه سال 1384 ساعت 03:09 ب.ظ

هلما پنج‌شنبه 24 شهریور‌ماه سال 1384 ساعت 04:17 ب.ظ

خیلی وبلاگت زیباست موفق باشی عزیزم

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد