* ♣ همزبونه تنهایی ها ♣ *

همزبونه تنهایی ها 15ساله شد... دلم هنوز روشنه ...

* ♣ همزبونه تنهایی ها ♣ *

همزبونه تنهایی ها 15ساله شد... دلم هنوز روشنه ...

خاطره

گفتم  شاید ندیدنت
از خاطرت دورم کنه

دیدم ندیدنت  فقط
میتونه که کورم کنه
میتونه گریونم کنه !

گفتم صداتو  نشنوم
شاید که از یادم بری

دیدم تو گوش ام جز صدات
نیستش صدای دیگری
نیستش صدای دیگری !

ندیدن و نشنیدنت
عشقت رو از دلم نبرد

فقط دونستم بی تو دل
پر پر شد و  گم شد و مرد
 
بعد از تو باغ لحظه هام
حتی یه غنچه گل نداد

همش میگفتم با خودم
نکنه بمیرم و نیاد
امروزا محتاج توام 
من نی میگم دلم میگه

فردا اگه مردم نیا
چه فایده نوش دارو دیگه؟

گفتم شاید از دل برود هر انکه از دیده رود اما!!.....

نظرات 5 + ارسال نظر
[ بدون نام ] سه‌شنبه 1 شهریور‌ماه سال 1384 ساعت 10:04 ق.ظ

سلام .. دوست عزیز از وبلاگ دولت عشق مزاحمتون شدم

خدمات رایگان ما برای فقط وبلاگنویسان در سیستم

به ما سری بزنید و حتما طر روزهای آینده با ما همراه باشید

www.lovestate.blogsky.com
www.lovestate.blogfa.com

مهرداد سه‌شنبه 1 شهریور‌ماه سال 1384 ساعت 11:10 ق.ظ

تنسیدکتیسبدزئوطدرتسیکنسبیسشستسمشیبنئسشبگنسی

مهراسا سه‌شنبه 1 شهریور‌ماه سال 1384 ساعت 03:42 ب.ظ

سلام!!
امیدوارم که وبلاگت روز به روز قشنگتر و پر بارتر بشه!!
خوب و خوش باشی!!
خداحافظ!

مجید رحمانی چهارشنبه 2 شهریور‌ماه سال 1384 ساعت 12:03 ق.ظ

سلام پژمان جان بلاگ بسیارقشنگی درست کردی امیدوارم همیشه موفق باشی فقط تا میتونی به روز برسون
مرس مجید

ادبی دوشنبه 7 شهریور‌ماه سال 1384 ساعت 04:50 ب.ظ

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد