* ♣ همزبونه تنهایی ها ♣ *

همزبونه تنهایی ها 15ساله شد... دلم هنوز روشنه ...

* ♣ همزبونه تنهایی ها ♣ *

همزبونه تنهایی ها 15ساله شد... دلم هنوز روشنه ...

روزهای بی خاطره


گفته بودم که باید بروم
بروم تا که نماند اثرم
 
از این شهر غریب خواهم رفت
به انجا که دگر دل نشود در به درت

چه حرف ها داشتم ! حرف دل
اینک من ماندم و خیال تو

ندیدی ! ندیدی بعد تو چه شد با من
چه شد بر من ! چه امد بر سر افکار من

خانهء دل !!
خانهء دل در حسرت یک لحظه شادی
در حسرت نگاه تو   در حسرت صدای تو...

این بود عشق با تمام وجود
اما تو ندیدی  نخواستی که ببینی

میخواهم پر بکشم به اسمون
گفته بودم که باید بروم
بروم تا که نماند اثرم

بیم از ان دارم که تو تنها بمانی
بیم از ان دارم که تو گریان بمانی
ترسم غم توست      دیدهء گریان توست

باید بروم    با دو بالی شکسته
باید بروم    با دلی پر از درد

ولی نازنینم !! هنوز خوب و عزیز ترین تویی

میخواهم پر بزنم به اسمون
خسته ام   دگر مهلت ماندن ندارم
 
میروم با تنها یادگار تو
ولی!!
ولی!! پرو بال من تویی


چاره چیست ؟ اینک به مرگ می اندیشم

نظرات 10 + ارسال نظر
مهراسا چهارشنبه 2 شهریور‌ماه سال 1384 ساعت 04:22 ب.ظ

خیلی قشنگ بود!
تقریبا حرف دل منو می زنه!!
به امید روزی که هیچ عاشقی گریون نباشه!
خداحافظ

سلام خیلی ممنونم ازت

علیرضا پنج‌شنبه 3 شهریور‌ماه سال 1384 ساعت 05:08 ب.ظ

خیلی قشنگ بود :ی


پژمان از شعرت خیلی خوشم امد !!!


انشااله که موفق باشی!!!


خداحافظ

مجید جمعه 4 شهریور‌ماه سال 1384 ساعت 12:20 ق.ظ http://ehsas-man.blogsky.com

سلام خیلی جالبه سعی کن همیشه توش مطلب بریزی
موفق باشی عزیز

مهتاب جمعه 4 شهریور‌ماه سال 1384 ساعت 10:29 ب.ظ http://www.moonlightlady.blogsky.com

سلام. ممنون

باران شنبه 5 شهریور‌ماه سال 1384 ساعت 10:40 ق.ظ http://ghoorbagheyesabz.blogsky.com

امیدوارم پر پروازت که به فکرش هستی بشه دلیل موندنت....
یه پرنده ی بی پروبال یه پرنده ی اسیره.....
اینو فراموش نکن!
......................
مرسی که بهم سر زدی پژمان جان...شما هم وبلاگ قشنگی داری عزیز.امیدوارم که دوستای خوبی بشیم!

رامین شنبه 5 شهریور‌ماه سال 1384 ساعت 01:52 ب.ظ http://www.cheraraft.blogsky.com

سلام پژمان جان.
مطالب وبلاگ تو هم واقعا زیباست.تو هم غم داری .نه؟
ممنون که به من سر زدی.
موفق باشی

انجل شنبه 5 شهریور‌ماه سال 1384 ساعت 09:29 ب.ظ

به بین یه چیز بهت میگم هیچ وقت یادت نره
؛ هر که را دوست میداری از او بگزر اگر قسمت با شه خودش برمیگرده اگه بر نگش بدون که از اول ماله یو نبود پس بهتر که رفت.

استادرها یکشنبه 6 شهریور‌ماه سال 1384 ساعت 12:54 ب.ظ http://ostadraha.blogfa.com

سلام خوبی
عالی نوشتی

۱ نفر دوشنبه 7 شهریور‌ماه سال 1384 ساعت 03:00 ق.ظ

سلام غمگین بود اما عالی

ملیکا پنج‌شنبه 17 شهریور‌ماه سال 1384 ساعت 06:17 ب.ظ

سلام عزیزم این شعرت خیلی قشنگه!!!موفق باشی

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد