* ♣ همزبونه تنهایی ها ♣ *

همزبونه تنهایی ها 15ساله شد... دلم هنوز روشنه ...

* ♣ همزبونه تنهایی ها ♣ *

همزبونه تنهایی ها 15ساله شد... دلم هنوز روشنه ...

رفیق نیمه راه نیستم

یادته؟  یادته گفتی  اگه راستشو بگی  تا آخرش باهاتم   نمیخوام 
قولتو به یادت بیارم   یادته؟ منم بهت قولی داده بودم یادته؟
نمیدونم دیگه با چه رویی صداتو بشنوم  از خودم خیلی شرمم  اومد
خییییلی   

شبها تو آسمون دیگه ستارتو نمی بینم  ستاره های دیگه میگن تو
دلت گرفته !!  دلت از من گرفته  میدونم  میدونم چی میگی
دیگه شبها  به آسمون نگاه کردن هم منو آروم نمی کنه  چون تو
ستارمو نمی بینی   یادته روز قبل از تولدم بهم تبریک گفتی

{مهمترین و سخت ترین مشکل یا ارزش تودوست داشتن اینه که
بتونی به طرف مقابلت ثابت کنی که دوستش داری }
دوست داشتن تو خیلی وقته که بهم ثابت شده
اما مثل اینکه علاقه ء من بهت ثابت نشده
شاید هم دیگه حنای من پیش تو رنگی نداشته باشه
وقتی عشق به نفرت تبدیل میشه  وقتی علاقه تو دل میمیره
وقتی لبخندی رو لبت نمیاد   وقتی فاصلهء بین من و تو بیشتر و
بیشتر میشه    نتیجش   فراموشی      مرگ احساس!!
{تو مگه قسم نخوردی ؟ دلمو تنها  نزاری روبروم نشستی اما
از غریبه کم نداری   روبروی من نشستی   توی چشم تو ستاره
از صدای تو شنیدم که دلت دوستم نداره
دل تو تو آسمونا من به دنبال دل تو   تو به دنبال ستاره
من به  یاد قسم تو
تو مگه قسم نخوردی دلمو تنها نزاری  هرگز از روز جدایی
سخنی  به لب نیاری
 حالا روبروم نشستی   حرف تو فقط  جدایی }
شاید این روزها در حال عبوری از من یا شایدم از دلت رفتم
بیرون

به روح خاک این دلم قسم   
اومدم راستشو بگم قول داده بودم

قرارمون هم همین بود   یادته؟؟؟

دوستت دارم

نظرات 9 + ارسال نظر
مهراسا دوشنبه 14 شهریور‌ماه سال 1384 ساعت 10:34 ب.ظ

سلام خوبی؟
اینم قشنگ بود مثله بقیه نوشته هات!!
اینم به نظره من قشنگ اومد-گفتم برای وبلاگت بزارم!
==================================
با مهارت خاص خودم شاخه گل مصنوئی و زیبایی رو میونه یه دسته گل طبیعی و زیبایی جای دادم و اونو تقدیم تو کردم و گفتم عشق و علاقهء من به تو تا زمانی که اخرین شاخهءگل این دسته گل پزمرده بشه ادامه داره!!
==================================
امیدوارم به نظره تو هم قشنگ باشه!!
خوبو خوش باشی و در پناه عشق خالق عشق!!

باران س سه‌شنبه 15 شهریور‌ماه سال 1384 ساعت 02:53 ب.ظ http://ghoorbagheyesabz.blogsky.com

نه تو کوچیک نیستی.....بزرگی...هرکسی که معنای تنهایی رومی دونه کوچیک نیست و تو اگه معناشو نمی دونستی دلداریم نمی دادی.........ازت واقعا ممنونم پژمان عزیز......
**فکر کنم ستاره ی تو سر قولش بمونه**
ستاره ی من که نموند....اصلانمی دونم کجای این آسمونه.....
............................................................
این جوابای کنکور همکه بیچاره کرد مارو.....شنبه جوابای آزاد میاد

علی سه‌شنبه 15 شهریور‌ماه سال 1384 ساعت 05:16 ب.ظ http://yahoo-messenger.blogsky.com

سلام
مرسی که به منم سر میزنی...ادامه بده نوشتن تو یه وبلاگ متفاوت رو!
اگه دوستی داری و میخوای رابطه ات روز به روز باهاش بهتر بشه شاید پست آخر منو دوست داشته باشی بخونی ...خوشحال میشم


یه دنیا عشق

سحر چهارشنبه 16 شهریور‌ماه سال 1384 ساعت 08:33 ب.ظ

بهار چهارشنبه 16 شهریور‌ماه سال 1384 ساعت 10:17 ب.ظ

متنت روم خیلی اثر داشت

نفس.... پنج‌شنبه 17 شهریور‌ماه سال 1384 ساعت 06:21 ب.ظ

این شعرو واسه کی نوشتی؟

بهار شنبه 19 شهریور‌ماه سال 1384 ساعت 01:05 ب.ظ

از بابت عکسا ببخشید

حامد جمعه 1 مهر‌ماه سال 1384 ساعت 08:08 ق.ظ

زندگی زیباست نه به زیبایی حقیقت
حقیقت تلخه نه به تلخی جدایی
جدایی سخت نه به سختی تنهایی

(*) سه‌شنبه 15 دی‌ماه سال 1388 ساعت 05:04 ب.ظ

یادش بخیر................

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد