* ♣ همزبونه تنهایی ها ♣ *

همزبونه تنهایی ها 15ساله شد... دلم هنوز روشنه ...

* ♣ همزبونه تنهایی ها ♣ *

همزبونه تنهایی ها 15ساله شد... دلم هنوز روشنه ...

به باغ همسفران

صدا کن مرا صدای تو خوب است

صدای تو سبزینه ی ان گیاه عجیبی است

که در انتهای صمیمیت حزن می روید

در ابعاد این عصر خاموش

من از تنصیف در متن ادراک یک کوچه تنها ترم

بیا تا برایت بگویم چه اندازه تنهایی من بزرگ است

و تنهایی من شبیخون حجم ترا پیشبینی نمی کرد

بیا زندگی را بدزدیم ان وقت

میان دو دیدار قسمت کنیم

بیا با هم از حالت سنگ چیزی بفهمیم

بیا اب شو مثل یک وازه در سطر خاموشی ام

بیا ذوب کن در کف دست من جرم نورانی عشق را

در این کوچه ها که تاریک هستند

من از حاصل ضرب تردید و کبریت می ترسم

من از سطح سیمانی قرن می ترسم

بیا تا نترسم من از شهر هایی که خاک سیاهشان

چراگاه جرثقیل است

مرا خواب کن زیر یک شاخه دور از شب اصطکاک فلزات

اگر کاشف معدن امد صدا کن مرا

و من در طلوع گل یاسی از پشت انگشت های تو بیدار خواهم شد

و ان وقت

حکایت کن از بمبهایی که من خواب بودم و افتاد

حکایت کن از گونه هایی که من خواب بودم و تر شد

بگو چند مرغابی از روی دریا پریدند

در ان گیروداری که چرخ زره پوش از روی رویای

کودک گذر داشت

قناری نخ اواز خود را به پای چه احساس اسایشی بست

بگو در بنادر چه اجناس معصومی از راه وارد شد

من مثل ایمانی از تابش استوا گرم تدا در سر اغاز یک باغ

خواهم شنید

سپهری





 

نظرات 11 + ارسال نظر
م چهارشنبه 16 شهریور‌ماه سال 1384 ساعت 12:02 ق.ظ

مریم چهارشنبه 16 شهریور‌ماه سال 1384 ساعت 02:17 ب.ظ http://maryambanooo.blogsky.com

سلام
جالب بود ممنون که به من سر زدید

فائزه چهارشنبه 16 شهریور‌ماه سال 1384 ساعت 03:50 ب.ظ http://www.shabnametanhaee.blogsky.com

سلام
متن قشنگی بود جالب تر از اون اينکه دقيقا قسمتی از اين متن را من ميخواستم در وبلاگم بنويسم و خدا را شکر که قبلش وبلاگتون را ديدم تا.............

به هر حال وبلاگتون قشنگ بود موفق باشيد .بای*

یاس مهربون چهارشنبه 16 شهریور‌ماه سال 1384 ساعت 06:37 ب.ظ http://ya-to-ya-hichkas.blogsky.com/

سلام پژمان عزیز.از حضورت واقعاْ متشکرم.امیدوارم بیشتر ببینمت.

مبینا چهارشنبه 16 شهریور‌ماه سال 1384 ساعت 08:32 ب.ظ

سلام پژمان عزیز
امیدوارم همیشه شاد باشید.

سینا چهارشنبه 16 شهریور‌ماه سال 1384 ساعت 08:41 ب.ظ

سلام
نوشته هات مثل همیشه قشنگ بود.
فقط یه تجربه ای که خودم داشتم و دلم می خواد به تو هم بگم .
و اون اینه که عشقی برای آدم خاری وذلت بیاره ارزش نداره.
خودتو بسپار به خدا شاید نه حتما یه حکمتی داره.
اونی که مال تو باشه خودش پیدات میکنه.
فعلا بای

بهار چهارشنبه 16 شهریور‌ماه سال 1384 ساعت 10:14 ب.ظ

سعی کنید دیگه از این متنای...... ننویسید

هانا شنبه 19 شهریور‌ماه سال 1384 ساعت 10:35 ق.ظ http://www.sokooot.blogsky.com

ااااااااااااااااااااااااااااا!اغینجا که دیروز این مدلی نبود.پس پست ورزشت کو؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟

۱ نفر شنبه 19 شهریور‌ماه سال 1384 ساعت 11:51 ق.ظ

ببخشید این که این قسمت رو من پاک کردم

عسل شنبه 19 شهریور‌ماه سال 1384 ساعت 08:51 ب.ظ http://www.Lov3.blogfa.com

سلاممممممممممممممممممم
زیبا بوووووووووووووووووووود
منم آپم سر بزن
منتظرتم

[ بدون نام ] یکشنبه 27 شهریور‌ماه سال 1384 ساعت 04:47 ب.ظ

سلام خیلی شعر قشنگی رو انتخاب کردین تبریک میگم

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد