* ♣ همزبونه تنهایی ها ♣ *

همزبونه تنهایی ها 15ساله شد... دلم هنوز روشنه ...

* ♣ همزبونه تنهایی ها ♣ *

همزبونه تنهایی ها 15ساله شد... دلم هنوز روشنه ...

مرداب....!

 

 

ماه من غصه نخور

زندگی رنگارنگه

یه وقتایی دور شدن هم قشنگه!!

مراقب گلدون اطلسی باش

یه وقتای منتظره کسی باش

کسی که چشماش یه کم روشنه!
شاید یه قدری هم شبیه منه.

 

 

 free desktop wallpaper

 

با یه رنگه سرخ زیبا

مثه برگای شقایق

 

تو کتاب عشق نوشته

غم و غصه واسه عاشق

 

نوشته عاشق همیشه

تویه بحر غم می مونه

 

دل عاشقم نمی شه

آوازه شادی بخونه

آوازه شادی بخونه

 

آخه اونکه جون و قلبش

تویه زندونی اسیره

 

تویه این زندون نباشه

طفلکی دلش می گیره

 

این دل عاشق همیشه

واسه یارش بی قراره

 

واسه برگشتنه یارش

همیشه چشم انتظاره

همیشه چشم انتظاره

 

دل اون خیلی شبا رو

مونس غصه و درده

 

تنور شادی قلبش

عمریه خاموش و سرده

 

میشه خوند از تو نگاهش

همهء درد ها رو با هم

 

چشمهاشم همیشه داره

راز غصه ها رو با غم

 

آخه اونکه جون و قلبش

تویه زندونی اسیره

 

تویه این زندون نباشه

طفلکی دلش می گیره

 

تو کتابه عشق نوشته

عاشقا صادق و پاکند

 

تویه راه عشق همیشه

ساده  ساده مثله خاک اند

ساده  ساده مثله خاک اند

عاشقا همیشه پاک اند

تا همیشه سینه چاک اند

ساده  ساده مثله خاک اند

عاشقا ساده و پاک اند

 

 

 

 

 

 

عابری با پاهایی از جنس تردید و دستانی از جنس انتظار

 به دنباله لحظه های عشقش دوید تا جایی که زمین ایستاد ولی زمان همچنان در حرکت بود

 

لحظه ها سریعتر از گذشته عبور می کنند و او در مرداب غرق شد

و آخرین اثر از او حبابهایی بود

 که یکی بعد از دیگری نا امیدی را شعار خود کردند.

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

کجای این جنگل شب

پنهون میشی خورشیدکم

پشت کدوم سد سکوت

پر میکشی چکاوکم

چرا به من شک میکنی؟!؟!؟

من که منم برای تو

 

لبریزم از عشق تو و

سر شارم از هوای تو

لبریزم از عشق تو و

سر شارم از هوای تو

دسته  کدوم غزل بدم

نبض دله عاشقمو!

پشته کدوم بهانه باز

پنهون کنم هق هقمو؟

 

گریه نمی کنم نرووو!

آه نمی کشم بشین!

 

حرف نمیزنم بمان!

بغض نمی کنم ببین!

 

نوازشم کن و ببین

عشق می ریزه از صدام

صدام کن و ببین که باز

غنچه میدن ترانه ها

اگر چه من به چشم تو

کم ام   قدیمی ام   گم ام

آتشفشان عشقم و دریای پر تلاطمم

 

گریه نمی کنم نرو!

آه نمی کشم بشین!

 

حرف نمیزنم بمان!

بغض نمی کنم ببین!

 

 

اگه به زوره روزگار

از زندگی ت میرم کنار

میرم که ثابت بکنم

عاشقتم دیونه وار

تو گریه های زارو زار

سپردمت به روزگار

این از خودم گذشتن رو

پایه خاطر خواهیم بزار

خیال نکن که خواستمه!

این اونه که می خواستمه

به قبلهء محمدی  اینه که حرفه راستمه

 

نظرات 5 + ارسال نظر
علی کریمی دوشنبه 5 دی‌ماه سال 1384 ساعت 01:43 ب.ظ http://alikarimi8.blogsky.com

سلام خوبی
نه خوشم اومد داری پیشرفت میکنی
به ما هم سر بزن

آزیتا دوشنبه 5 دی‌ماه سال 1384 ساعت 11:06 ب.ظ http://azi.blogsky.com

پاییز برگ ریزان آپ شد
منتظرت هستم

[ بدون نام ] چهارشنبه 7 دی‌ماه سال 1384 ساعت 06:55 ب.ظ http://persianhiphop.blogsky.com

salan eyval weblog e bahali dary be manam sar bezan khoshhal misham bye

آزیتا پنج‌شنبه 15 دی‌ماه سال 1384 ساعت 03:09 ب.ظ http://azi.blogsky.com

الهام چهارشنبه 5 بهمن‌ماه سال 1384 ساعت 01:43 ب.ظ http://elahayenaz.blogfa.com

سلام ممنون که به وبلاگم سرزدی
تو هم خیلی وبلاگ خوبی داری
احسنت به سلیقه ات

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد