* ♣ همزبونه تنهایی ها ♣ *

همزبونه تنهایی ها 15ساله شد... دلم هنوز روشنه ...

* ♣ همزبونه تنهایی ها ♣ *

همزبونه تنهایی ها 15ساله شد... دلم هنوز روشنه ...

ستاره‍ای از دور
مرا به وسعت پرواز خویش می‌خواند
ستاره پنجره را بسته نمی‌داند
خودم در شعری به نام چکاوک گفته‌ام :
می‌توان کاسه آن تار شکست
می‌توان رشته این چنگ گسست
می‌توان فرمان داد : هان ای طبل گران زین پس خاموش بمان
به چکاوک اما
نتوان گفت مخوان

 

 

«شکوفه و چمن و نور و رنگ و عطر و سرود
سپاس و بوسه و لبخند و شادباش و درود»
«به پرستو ، به گل ، به سبزه درود ! »

«ما عاشقان نور و بهار و پرنده‌ایم
شب، بوسه می‌فرستیم
مهتاب نازنین را
با صبح می‌ستاییم
مهر گل‌آفرین را»

من دل به زیبایی به‌خوبی می‌سپارم، دینم این است
من مهربانی را ستایش می‌کنم، آیینم این است
انسان و باران و چمن را می‌ستایم
انسان و باران و چمن را می‌سرایم

او نه تنها زیباییها را می‌ستاید ، در میان آنها درس مهر و دوستی و مهربانی به ما می‌دهد.

در این گذرگاه
بگذار خود را گم کنم در عشق
بگذار از ره بگذرم با دوست، با دوست

ای همه مردم، در این جهان به چه کارید؟
عمر گرانمایه را چگونه گذرانید؟
هر چه به عالم بود اگر به کف آرید
هیچ ندارید اگر که عشق ندارید

وای شما دل به عشق اگر نسپارید
گر به ثریا رسید هیچ نیرزید
عشق بورزید
دوست بدارید !

 



 

نظرات 3 + ارسال نظر
علی کریمی دوشنبه 12 دی‌ماه سال 1384 ساعت 09:23 ب.ظ http://alikarimi8.blogsky.com

سلام بابا خیلی باحالی

مجید دوشنبه 12 دی‌ماه سال 1384 ساعت 09:46 ب.ظ http://ehsasi.blogsky.com

سلام
بی همگان به سر شود
بی تو به سر نمی شود
داغ تو دارد این دلم
جای دیگر نمیشود
بغض دوباره دیدنم
از تو به در نمیشود
مثل همیشه خیلی خیلییییییییییییییییییییییییییییییییی زیب نوشتیییییییییییییییییییییی
موفققققققققققققققق باشییییییییییییییییییییییی

تنهاترین تنها(سمانه) سه‌شنبه 13 دی‌ماه سال 1384 ساعت 11:23 ق.ظ http://www.tanhatarin-tanha.blogfa.com/

سلام
یادداشت های تنهایی باید چیزای جالی باشه فکرایی و حرفایی که تو تنهایی میزنیم
مگه نه؟
موفق باشی وخوش...

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد