* ♣ همزبونه تنهایی ها ♣ *

همزبونه تنهایی ها 15ساله شد... دلم هنوز روشنه ...

* ♣ همزبونه تنهایی ها ♣ *

همزبونه تنهایی ها 15ساله شد... دلم هنوز روشنه ...

ــــــــــــــــــ

 

 

وقتی تو نیستی نه هست های ما چونان که بایدند,  نبایدها

مثل همیشه آخر حرفم و حرف آخرم را بابغض می خوانم

عمریست لبخند های لاغر خود را در دل ذخیره می کنم

باشد برای روز مبادا

اما در صفحه های تقویم  روزی به نام روز مبادا نیست

آن روز هر چه باشد روزی شبیه دیروز ,  روزی شبیه فردا

روزی درست شبیه همین روزهای ماست

اما کسی چه می داند  شاید امروز نیز روز مبادا باشد!

وقتی تو نیستی نه هست های ما چونان که بایدند  نبایدها

هر روز بی تو روز مباداست

آیینه ها در چشم ما چه جاذبه ای دارد

آیینه ها که دعوت دیدارند

دیدارهای کوتاه

و از پشت حرف دیوار

دیوارهای صاف

دیوارهای شیشه ای شفاف

دیوارهای تو           دیوارهای من

دیوارهای فاصله بسیارند

آه دیوارهای تو همه آیینه اند

آیینه های من همه دیوارند