* ♣ همزبونه تنهایی ها ♣ *

همزبونه تنهایی ها 15ساله شد... دلم هنوز روشنه ...

* ♣ همزبونه تنهایی ها ♣ *

همزبونه تنهایی ها 15ساله شد... دلم هنوز روشنه ...

 

هر کسی سهم خودش را طلبید

سهم هرکس که رسید

داغتر از دل ما بود

ولی نوبت من که رسید

سهم من یخ زده بود

سهم من چیست مگر؟

یک پاسخ؛پاسخ یک حسرت

سهم من کوچک بود قد انگشتانم!

عمق آن وسعت داشت!

وسعتی تا ته دلتنگی ها!

شاید از وسعت آن بود

که بی پاسخ ماند!!!

نظرات 7 + ارسال نظر
[ بدون نام ] چهارشنبه 29 اسفند‌ماه سال 1386 ساعت 02:31 ب.ظ

روزی

مرگ را

نقش خواهند زد:

سوداگری بی منطق آب و باران

و زمینی که سیراب تر از دریا

ثانیه شمار خاموشی ست...

[ بدون نام ] سه‌شنبه 3 اردیبهشت‌ماه سال 1387 ساعت 08:51 ب.ظ

چرا پژمان همیشه غمگینه؟چرا شعراش غم داره؟چرا دلش.....؟





زهرا پنج‌شنبه 5 اردیبهشت‌ماه سال 1387 ساعت 10:26 ب.ظ http://barbadrafteh2000.blogfa.com

سلام خوشحالم که به وب من سر زدید اخرین شهری که ایدین باهاش خداحافظی کرد قزوین بود درسته شما قزوین زندگی میکنید؟؟؟ من بعد عید اونجا بودم"امیدوارم ایدینهای دیگری در ایران باشن که مثل اون موفق باشن " منم فعلا برای مادرش نگرانم اون داره داغون میشه از این به بعد هم وسط پستهام یک متنی مینویسم که برای مادر باشه و توش اهو ناله نباشه که مامان رو از زندگی دور ترش میکنه

ح ا م د شنبه 28 اردیبهشت‌ماه سال 1387 ساعت 01:01 ب.ظ http://akarin-eshgh.bogsky.com

سلام داش پژمان خودم ...
شرمنده اخلاقت که دیر اومدم ....
دیگه زیاد نمونده .... فاصله ها دوباره کم میشه ....
تنهام نذار ...
قررررررررررررررررررررررررررررربون تو .......

admin دوشنبه 3 تیر‌ماه سال 1387 ساعت 02:15 ب.ظ http://p30stars.net

با درود و سلام خدمت شما دوست عزیز
سایت بسیار قشنگ،جذاب وپرمحتوایی دارید.من admin هستم. و فرومی آموزشی،علمی و تخصصی برای تمام ایرانیان راه اندازی کردم. خوشحال می شوم از تخصص و مهارت شما به عنوان مدیری لایق و کاردان بهره مند شوم.درصورت علاقه بازدیدی بفرمایید.
www.p30stars.net
موفق باشید.منتظر حضور سبز شما هستم.

عطا پنج‌شنبه 13 تیر‌ماه سال 1387 ساعت 02:05 ق.ظ

سلام داش پژمان گل
خوبی؟
حاجی ترکوندی هاااااااااااااااااااااااااا
خیلی حال کردم
فعالی :ی
میگم این وسط داشتم بالا پایین می کردم دیدم نوشتی :
کاش شعر مرا می خواندی
یهو دلم گرفت ....!
آپ کردم
بیا

عاشق تنها سه‌شنبه 12 آذر‌ماه سال 1387 ساعت 07:25 ب.ظ

سلام
هر کجا باشم اسمان مال من است
بابا بی خیال
بخند

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد