* ♣ همزبونه تنهایی ها ♣ *

همزبونه تنهایی ها 15ساله شد... دلم هنوز روشنه ...

* ♣ همزبونه تنهایی ها ♣ *

همزبونه تنهایی ها 15ساله شد... دلم هنوز روشنه ...

خوشبختی

   

  

 خوشبختی ....  

 

  می خواستم بهت بگم چقدر پریشونم          

     دیدم خودخواهیه دیدم نمی تونم

   تحمل می کنم بی تو به هر سختی         

  به شرطی که بدونم شاد و خوشبختی

    به شرطی بشنوم دنیات آرومه           

  که دوسش داری از چشمات معلومه

   یکی اونجاس شبیه من یه دیوونه            

   که بیشر از خودم قدرتو می دونه

  چی کار کردی که با قلبم به خاطره تو بی رحمم

  تو می خندی چه شیرینه گذشتن تازه می فهمم  ... تازه می فهمم

 تو رو می خوام تمومه زندگیم اینه             

  دارم می رم ته دیوونگیم اینه

  نمی رسه به تو حتی صدای من          

  تو خوشبختی همین بسه برای من

  چی کار کردی که با قلبم به خاطره تو بی رحمم

  تو می خندی چه شیرینه گذشتن تازه می فهمم ..............