* ♣ همزبونه تنهایی ها ♣ *

همزبونه تنهایی ها 15ساله شد... دلم هنوز روشنه ...

* ♣ همزبونه تنهایی ها ♣ *

همزبونه تنهایی ها 15ساله شد... دلم هنوز روشنه ...

تولدم

  

 به مناسبت تولدم

 

 

 

۱+  

 

امروز سالگرد هیچ حادثه ی خاصی نیست

تنها گرد و خاک زندگی باز روانم را به بازی گرفته

و خیال می کنی

من در سرور گنجشک ها دست دارم

تو نمی دانی

این چشم ها

از تولد

همیشه آماده اند تا

 هیچ وقت باز نشوند؟؟!    

 

 

 

 

 

  

 

 

 

پ ن: برگرفته از  www.diazpame10.blogfa.com

نظرات 2 + ارسال نظر
علی کریمی پنج‌شنبه 11 شهریور‌ماه سال 1389 ساعت 11:05 ق.ظ http://alikarimi8.blogsky.com/

salam dash pejmane golam asisam tafalodet mobalak ishala sad sal be in sala khofi dadsh bebakhshid dir shoda:*

علی جان ممنون از لطفت.

مهدی یکشنبه 14 شهریور‌ماه سال 1389 ساعت 02:39 ق.ظ http://norm.blogsky.com

سلام دوست من...
تولد کیه؟؟؟
خودت؟؟؟
حالا هرکی... یا نه! مبارک...
من آپ کردم و منتظرم...
موفق باشی...
خدا نگهدارت...

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد