* ♣ همزبونه تنهایی ها ♣ *

همزبونه تنهایی ها 15ساله شد... دلم هنوز روشنه ...

* ♣ همزبونه تنهایی ها ♣ *

همزبونه تنهایی ها 15ساله شد... دلم هنوز روشنه ...

مادر

  

  

 

سلام...

به مناسبت روز مادر می خواستم ترانه ای رو که در حال آماده کردنش هستم رو قرار بدم اینجا اما هنوز در مرحلهء تهیه هستیم. 

 یک شعر عاطفی هم براش سرودم که خیلی دوست داشتم که امروز اینجا می ذاشتمش 

 اما بهتر اینه که اول آهنگش رو گوش بدین بعدشعرش منتشر بشه 

 

در وصف مقام مادر هر چی شعر بگیم و بنویسیم بازم کمه

 

 

 

از نخستین روز خلقت بشر، تا کنون در هر کجای دنیا و در میان هر قوم و نژاد و ملتی، با هر آداب و آیینی، وقتی نام مادر برده می‌شود، کوچک و بزرگ، همه و همه، سرشار از شور و حرارت و مهر و الفت می‌شوند و قلبشان پر تپش‌تر می‌زند. اسلام نیز برای مادر، مقام و ارزش فوق العاده ای قائل شده است تا آنجا که رسیدن به بهشت را با رضای مادر میسر می‌داند. 

  

مقام مادر از منظر پیامبر  

پیامبر اکرم صلی الله علیه و آله و سلم ضمن روایتی فرمودند:  

بهشت زیر پای مادران است  

 

برایت یک بغل عطر گل سرخِ
یک سبد بوی اقاقی
دلی همچون گل شقایق
جامه ای از یاس و شب بو
برایت یک گلستان هدیه دارم
تقدیم به مادر مهربانم 

  

 

 

 

آسمانی پر از ستاره، دشتی پر از گل،
تقدیم به آنی که بهشت زیر پایش جا دارد
به مادرم...
که مهرش تا ابد در دلم جای دارد