* ♣ همزبونه تنهایی ها ♣ *

همزبونه تنهایی ها 15ساله شد... دلم هنوز روشنه ...

* ♣ همزبونه تنهایی ها ♣ *

همزبونه تنهایی ها 15ساله شد... دلم هنوز روشنه ...

pejman taher- Me without you

 

بازم یه موزیک جدید از بیسمارک بند ..  

Bismark Band

این بار Pejman Taher با آهنگ  من بی تو 

 

   

دانلود   

Man Bi To 

   

کد آهنگ  من بی تو از pejman taher 

  

 

  

این بار Pejman Taher با آهنگ  من بی تو 

این بار Pejman Taher با آهنگ  من بی تواین بار Pejman Taher با آهنگ  من بی تواین بار Pejman Taher با آهنگ  من بی تواین بار Pejman Taher با آهنگ  من بی تواین بار Pejman Taher با آهنگ  من بی تواین بار Pejman Taher با آهنگ  من بی تو 

این بار Pejman Taher با آهنگ  من بی تو 

این بار Pejman Taher با آهنگ  من بی تو 

این بار Pejman Taher با آهنگ  من بی تو 

این بار Pejman Taher با آهنگ  من بی تو 

این بار Pejman Taher با آهنگ  من بی تو 

این بار Pejman Taher با آهنگ  من بی تو 

این بار Pejman Taher با آهنگ  من بی تو 

این بار Pejman Taher با آهنگ  من بی تواین بار Pejman Taher با آهنگ  من بی تواین بار Pejman Taher با آهنگ  من بی تواین بار Pejman Taher با آهنگ  من بی تواین بار Pejman Taher با آهنگ  من بی تواین بار Pejman Taher با آهنگ  من بی تو 

این بار Pejman Taher با آهنگ  من بی تو 

این بار Pejman Taher با آهنگ  من بی تو 

این بار Pejman Taher با آهنگ  من بی تو 

این بار Pejman Taher با آهنگ  من بی تو 

این بار Pejman Taher با آهنگ  من بی تو 

این بار Pejman Taher با آهنگ  من بی تو 

pejman taher pejman taher pejman taher 

pejman taher pejman taher pejman taher 

pejman taher pejman taher pejman taher 

pejman taher pejman taher pejman taher 

pejman taher pejman taher pejman taher 

pejman taher pejman taher pejman taher 

دانلود   

Man Bi To 

   

کد آهنگ  من بی تو از pejman taher  

دانلود   

Man Bi To 

   

کد آهنگ  من بی تو از pejman taher  

دانلود   

Man Bi To 

   

کد آهنگ  من بی تو از pejman taher  

دانلود   

Man Bi To 

   

کد آهنگ  من بی تو از pejman taher  

دانلود   

Man Bi To 

   

کد آهنگ  من بی تو از pejman taher  

دانلود   

Man Bi To 

   

کد آهنگ  من بی تو از pejman taher   

دانلود   

Man Bi To 

   

کد آهنگ  من بی تو از pejman taher  

دانلود   

Man Bi To 

   

کد آهنگ  من بی تو از pejman taher  

دانلود   

Man Bi To 

   

کد آهنگ  من بی تو از pejman taher  

دانلود   

Man Bi To 

   

کد آهنگ  من بی تو از pejman taher  

دانلود   

Man Bi To 

   

کد آهنگ  من بی تو از pejman taher  

دانلود   

Man Bi To 

   

کد آهنگ  من بی تو از pejman

دانلود   

Man Bi To 

   

کد آهنگ  من بی تو از pejman taher  

دانلود   

Man Bi To 

   

کد آهنگ  من بی تو از pejman taher  

دانلود   

Man Bi To 

   

کد آهنگ  من بی تو از pejman taher  

دانلود   

Man Bi To 

   

کد آهنگ  من بی تو از pejman taher  

دانلود   

Man Bi To 

   

کد آهنگ  من بی تو از pejman taher  

دانلود   

Man Bi To 

   

کد آهنگ  من بی تو از pejman

نظرات 11 + ارسال نظر
س ح ر شنبه 14 خرداد‌ماه سال 1390 ساعت 08:53 ب.ظ http://s-lonelygirl-18.blogsky.com

سلام.
مرسی که به وبم سر زدی. به نظرت ج هم دادم،اما اینو یادم رفت بگم:
وبلاگت خیلی قشنگه متنهای قشنگی داره.
ای

ممنون

بهار شنبه 14 خرداد‌ماه سال 1390 ساعت 10:19 ب.ظ http://bahar2011.blogsky.com

سلام وای چقد قشنگه این پستت . مرسی

مریم چهارشنبه 1 تیر‌ماه سال 1390 ساعت 11:10 ق.ظ http://2nyaye-inruzam.blogfa.com

سلام دوستای خوبم. آدرس وبلاگ من عوض شده. خواهشا تو لینک هاتون آدرس وبلاگمو عوض کنید

O J U B E چهارشنبه 1 تیر‌ماه سال 1390 ساعت 02:20 ب.ظ http://www.ojube-94.mihanblog.com

خیلی زیباست
دوست عزیز من شما رو لینک کردم میشه منو با اسم O J U B E لینک کنین ممنون میشم .

O J U B E یکشنبه 5 تیر‌ماه سال 1390 ساعت 12:38 ب.ظ http://www.ojube-94.mihanblog.com

سلام
من شما رو لینک کردم ممنون میشم منو با اسم ( بدو بیا چرت و پرت ) لینک کنین

O J U B E یکشنبه 5 تیر‌ماه سال 1390 ساعت 09:15 ب.ظ http://www.ojube-94.mihanblog.com

شرمنده عزیز
همون اسم بدو بیا چرت و پرت
مرسی از نظرت

مهسا سه‌شنبه 21 تیر‌ماه سال 1390 ساعت 02:19 ب.ظ

خیلی جالب و زیبا بود
موفق باشی.

مهدی سه‌شنبه 21 تیر‌ماه سال 1390 ساعت 04:42 ب.ظ

داداش کارت خیلی عالی بوووود.آهنگتو دوست دارم خیلی

حامد پنج‌شنبه 23 تیر‌ماه سال 1390 ساعت 06:50 ب.ظ http://1000idioms.mihanblog.com

سلام
می خواستم ازتون دعوت کنم که اگه علاقه مند به اشنایی با اصطلاحات انگلیسی امریکایی هستین یه سری به بلاگ من بزنین
موفق باشین

hossein یکشنبه 26 تیر‌ماه سال 1390 ساعت 01:05 ق.ظ http://www.turk-mc.blogsky.com

salam khaste nabashi vaghean damet garm hal kardam ba in vebloget
az webloget kheyli khosham umad vase hamin linket kardam khoshhal misham age to ham mano belinki
movaffagho piruz bashi
bye

سیمین شنبه 22 مرداد‌ماه سال 1390 ساعت 01:02 ب.ظ

عاشق اهنگتم
امیدوهرم شعری که گفتی واسه هیچکی اتفاق نیفته

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد