* ♣ همزبونه تنهایی ها ♣ *

همزبونه تنهایی ها 15ساله شد... دلم هنوز روشنه ...

* ♣ همزبونه تنهایی ها ♣ *

همزبونه تنهایی ها 15ساله شد... دلم هنوز روشنه ...

دلتنگ

 

 

نه دلم تنگ نشده واسه دیدن تو

واسه بوی گل یاس واسه عطرتن تو

نه دلم تنگ نشده واسه بوسیدن تو

برای وسوسه چشمای روشن تو

چرادلتنگ تو باشم چراعکستو ببوسم

چراتوخلوت شبهام چشم به راه توبدوزم

چرایادتو بمونم تویی که نموندی پیشم

میدونم تا آخرعمر نه دیگه عاشق نمیشم

نه دلم تنگ نشده واسه دیدن تو

واسه بوی گل یاس واسه عطرتن تو

یه روز ابری وسردرفتی تواززندگیم

به توگفتم بعداز این واسه هم غریبه ایم

ازحقیقت تادروغ فاصله خیلی کمه

نه دلم تنگ نشده تنها دروغمه

نه دلم تنگ نمیشم

نه دلم تنگ نمیشم  

 

 

نظرات 3 + ارسال نظر
jouya جمعه 12 خرداد‌ماه سال 1391 ساعت 09:38 ب.ظ http://www.mjc.blogsky.com

شوری سراپا کن مرا
شیدای شیدا کن مرا
زندانیم ای هم نفس
لختی مدارا کن مرا
بغضی گلویم را گرفت...
یوسف... زلیخا کن مرا




از نوشِ خود نوشم بده
شیرین و عذرا کن مرا
کاری مسیحایی بکن
در عشق معنا کن مرا
عاشق ترازمجنون بیا
لیلای لیلا کن مرا
زیبای زیبا می شوم
از نو تماشا کن مرا
با دل مدارا کن دمی
در خود تو پیدا کن مرا
همچو طبیبی مهربان
جانا مداوا کن مرا
بر جسم بی جانم بدَم
دوباره احیا کن مرا
همچو کویری خسته ام
سرشارِ دریا کن مرا
بر خاکِ غمگینم ببار
دور از بلایا کن مرا




فریده مرادی

sani شنبه 13 خرداد‌ماه سال 1391 ساعت 12:21 ق.ظ http://www.sani68.blogsky.com

kheili ziba bod, kam peydaie dg nemiay be webam

مریم دوشنبه 15 خرداد‌ماه سال 1391 ساعت 12:14 ب.ظ http://mosaferetanhaaaa.blogsky.com

سلام..

برای طولانی زیستن لازم نیست به روزهای زندگی اضافه شود

باید تلاش شود که زندگی به روزهایمان اضافه شود . . .

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد